Blog Pilihan Saya

Salam

Bulan mac juga adalah bulan ulangtahun hari jadi saya. Bukan setakat itu, ianya bulan di mana saya men’transformasi’kan diri saya menjadi seorang yang agak aktif dalam bersukan dan kesihatan… Itu mungkin saya tak mahu sentuh lagi… Nanti lah ye…

Kali ini saya hendak bawa kengkawan mengenal blog dan laman web pilihan saya yang membantu saya dalam diet HHCS saya ni… apa tu HHCS? Nanti saya ceritakan dlm entri lain…

Blog Sususejat adalah saya rasa satu2nya blog dalam bahasa melayu yang padat dengan info mengenai kesihatan, kalori dan gaya hidup mantap. Blog ini bukan sembang kosong dan bukan sembang pasal nak promote produk MLM… Ianya disajikan dengan research2 terkini membabitkan kesihatan. Gaya bahasa yang cukup bersahaja… Memang terbaik!!!
Anda juga boleh lawati group facebooknya di sususejat.com… Banyak info dan diskusi mengenai kesihatan…

Blog Kevin Zahri pun sebuah blog yang memang menarik. Saya juga melanggan e-book beliau. Info yang cukup menarik. Banyak mengajar saya mengenai kalori. Memang terbaik dari selebriti kesihatan malaysia ini. Patut dinobatkan sebagai duta kesihatan malaysia…

Blog Zaki Khan pun terbaik buat sesiapa yang ingin menimba ilmu dalam bina badan. Bukan sahaja dalam bina badan, tapi info kesihatan seperti cara permakanan juga diselitkan… FB Bina Badan Malaysia boleh juga kita join… saya tak berapa minat sangat BB, banyak kepada running… Hehe

Nanti uptade lain ye… Ada 2-3 blog lain pilihan saya…

Salam…

Leave a Reply

