My instagram

Saya penggemar instagram, saya akan post mana tempat/gambar yang saya rasakan sesuai untuk paparan umum.

Kebanyakannya mengenai running habits saya dan permandangan yg indah (chewahhh, ayat berbunga2)

Id instagram saya pun sama dengan nama blog ini amarsa13

Dalam masa sama saya cipta hashtag saya iaitu #runningdoctor

20130321-021608 PM.jpg

ig semasa penang malakoff 2013

20130321-021718 PM.jpg masa morning run di kampung halaman saya di perlis

Wassalam

20130326-122553 AM.jpg my ig…

Instagram juga menceritakan sedikit sebanyak kisah saya sebagai runner yang perasan haha

Ok… Chow…

Leave a Reply

